Posty

Tattoo Jam Lublin 2018 - mój pierwszy raz na targach tatuażu.

Obraz
HEJKA!
Wiem, że mnie znowu długo nie było. Jak wspominałam we wcześniejszym poście napisałam, że trwają moje przygotowania do matury. Jeżeli chodzi o oceny to Death line już za dwa tygodnie!
NO to dzisiaj o moim pierwszym razie.
W sobotę byłam na swoich pierwszych targach tatuażu!!!
Te pokazy były w Lublinie 7.04.2018.
Trwały dwa dni ale my pojechaliśmy tylko w sobotę.
Pojechaliśmy tam bo zaprosił nas nasz tatuażysta. 
Odbywało się to na dużej hali gdzie każdy tatuażysta miał swoje stanowisko. Było około 150 tatuażystów. Znajdowała się tam też scena na której odbywała się prezentacja tatuaży na konkursach i oczywiście fire show!


Na początku nie mogliśmy się odnaleźć na tej hali ale dosyć szybko się zaaklimatyzowaliśmy i było świetnie.



Mi jak na pierwszy raz to bardzo się podobało. Zostalibyśmy jeszcze na drugi dzień bo zostaliśmy zaproszeni na after party ale niestety nie było takiej możliwości. 


Poznaliśmy wiele wspaniałych ludzi, obejrzeliśmy ciekawe tatuaże, fire show, body painting... no by…

"The Rachels"- recenzja...Czy warto tracić czas?

Obraz
Hejka!

Dzisiaj szybka recenzja filmy "The Rachels". Obejrzałam go bo kiedy obejrzałam zwiastun to on mnie zaciekawił. 



Pomyślałam:"Fajny,kryminał, trochę psychologiczny" Czy warto tracić na niego czas? 

Może zacznijmy od zwiastunu i opisu filmu. 

W filmie poznajemy dwie dziewczyny, które są najbardziej popularnymi osobami w szkole średniej.Nazywają się "The Rachels" ponieważ obydwie mają na imię Rachel. Akcja rozkręca się wtedy kiedy jedna z nich Rachel Nelson, zaczyna się odcinać od drugiej, Rachel Richards. Zaczyna być popularniejsza i bardziej rozpoznawalna. Nie chce być już w klubie "The Rachels" chce być osobną jednostką. Więc spada z dachu swojego domu i umiera.  No i jak myślicie? Kto ją zabił?  Rachel Richards chce zyskać popularność na jej śmierci i zająć jej  miejsce.

Podsumowanie:
Dla mnie to nie było to czego oczekiwałam po trailerze. Typowa młodzieżówka. Zakończenie już w sumie pokazane w zwiastunie.  Trochę się zawiodłam. Myślałam, że będzie…

Najbardziej wyczekiwane filmowe premiery 2018: TOP8

Obraz
Siemka!! Jak widać dzisiaj piękny, biały początek wiosny. No cóż,  w marcu jak w garncu. Miejmy nadzieję że niedługo śnieg stopnieje i zacznie się prawdziwa wiosna. Ładna zimę mamy tej wiosny. Dziesiaj przedstawię wam moje najbardziej wyczekiwane premiery filmowe roku 2018. Wiem, że już jest marzec, ale są filmy na które czekam od 2017 roku. TOP 8

8. TWARZ
Film reżyrerii Małgorzaty Szumowskiej. Polska produkcja.  Co prawda nigdy za bardzo nie przepadałam za tymi nowymi polskimi produkcjami. Za starszymi typu "Chłopaki nie płaczą", czy "Pieniądze to nie wszystko". 
Jednak po obejrzeniu zwiastunu tego filmu poczułam, że to jednak to czego brakowało w polskim kinie. Film psychologiczny, poruszający tematy moralności, religii. 
"Współczesna baśń o człowieku, który stracił twarz w wypadku. Po nowatorskiej operacji wraca do rodzinnej miejscowości, ale ludzie nie wiedzą jak go traktować. Staje się dla nich kimś obcym. " opis filmweb
Premiera: Kwiecień

7. Ghostland Premi…

Haul zakupowy

Obraz
Siemka
Dzisiaj mój pierwszy w życiu haul zakupowy.
Jest tyle wyprzedaży, że zakupy to był must have. 
Więc zaczynamy od ubrań. Ubrania za kupiłam w sklepach: Cropp, Sinsay, Takeshop (sklep internetowy.)

1. Bluza ze sklepu internetowego Takeshop. Troche jest przeźroczysta ale da się nosić i fajnie wygląda.


2 T-shirt z Sinsay'a. Z nowej kolekcji więc będzie jeszcze w sklepach. Fajna do kurtki jeansowej która wraca w tym sezonie do łask i ramoneski.


3. Drugi T-shirt z sinsey'a



 4. T-shirt z Cropp'a

5. Koszulka z sinsay'a


Teraz trochę kosmetyków : 1. Holo lips Lovely
Rainbow Drops
Polubiliśmy się :)







2. Stay matte lips
wiem kolor dziwny ale ogólnie to chciałam zobacvzyć jakbym wyglądała w takim szalonym kolorze.