Najbardziej wyczekiwane filmowe premiery 2018: TOP8

Siemka!!

Jak widać dzisiaj piękny, biały początek wiosny. No cóż,  w marcu jak w garncu. Miejmy nadzieję że niedługo śnieg stopnieje i zacznie się prawdziwa wiosna. Ładna zimę mamy tej wiosny.

Dziesiaj przedstawię wam moje najbardziej wyczekiwane premiery filmowe roku 2018. Wiem, że już jest marzec, ale są filmy na które czekam od 2017 roku. 

TOP 8


8. TWARZ

Film reżyrerii Małgorzaty Szumowskiej. Polska produkcja. 
Co prawda nigdy za bardzo nie przepadałam za tymi nowymi polskimi produkcjami. Za starszymi typu "Chłopaki nie płaczą", czy "Pieniądze to nie wszystko". 

Jednak po obejrzeniu zwiastunu tego filmu poczułam, że to jednak to czego brakowało w polskim kinie. Film psychologiczny, poruszający tematy moralności, religii. 

"Współczesna baśń o człowieku, który stracił twarz w wypadku. Po nowatorskiej operacji wraca do rodzinnej miejscowości, ale ludzie nie wiedzą jak go traktować. Staje się dla nich kimś obcym. " opis filmweb

Premiera: Kwiecień


7. Ghostland
Premiera:Maj

"Kiedy siostry po kilkunastu latach wracają do swojego starego domu, w którym doszło do makabrycznej napaści, wydaje się, że to już tylko koszmarne wspomnienie – ale to, co je czeka, będzie gorsze niż demony przeszłości... "

Nie jest to nic nowego i odkrywczego ale na pewno warto obejrzeć. Po zwiastunie widać, że nie dość, że może to być dobry horror ale również dość mocny. 






6. God's not dead: A light in darkness
Premiera: maj 

Dla mnie dwie pierwsze części tego filmu były hitem! Wiec normalne, że skuszę się na obejrzenie kolejnej części.
Oczywiście w tej części dalej będziemy mieć styczność z wielebnym Davem, który w tej części nie będzie postacią bardziej poboczną ale głównym bohaterem i cała akcja będzie się skupiała wokół jego parafii Sw. Jakuba. 

"Wokół kościoła Św. Jakuba narasta coraz więcej sporów. Przeciwnikom wiary przeszkadza fakt, że świątynia stoi na terenie uniwersytetu. Gdy pewnej nocy pożar pustoszy kościół, władze uczelni postanawiają wykorzystać okazję, by usunąć parafię ze swojego terenu. Wielebny Dave zmaga się z pogróżkami i szykanami. Mimo poparcia parafian, zaczyna rozważać przeniesienie świątyni. Prawdziwe wątpliwości w jego sercu zasieje pojawienie się jego dawno niewidzianego brata, który niespodziewanie włączy się w konflikt wokół kościoła. Gorzkie wspomnienia powrócą, otworzą się dawne rany. Bracia będą musieli zmierzyć się z trudnymi pytaniami z przeszłości.


Już nie mogę się doczekać!!!





5. The Lodgers:Przeklęci
Premiera Maj

Jak dla mnie nic odkrywczego ale może okazać się fajnym filmem. 

"Po tragicznej śmierci rodziców Rachel i jej brat bliźniak - Edward samotnie zamieszkują mroczną posiadłość Loftus Hall. Według lokalnej legendy jest to dom przeklęty, nawiedzony przez dawnych mieszkańców - The Lodgers. Rodzeństwo musi przestrzegać określonych reguł, żeby uniknąć okrutnej kary i przeżyć. Pomimo ostrzeżeń Simon, zakochany w Rachel chłopak, chce odkryć prawdę o klątwie ciążącej na rodzinie. Kiedy przekracza próg domu, uruchamia lawinę śmiertelnych zdarzeń."


4. Fanstastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda


Jak wiecie, albo nie wiecie ja jestem fanką serii harrego Pottera. Byłam strasznie sceptycznie nastawiona do kolejnego filmu o innym bohaterze itd. ale na szczęście pozytywnie się zaskoczyłam!

Czekam ze zniecierpliwieniem na tą część, zwłaszcza dlatego, że pojawi się w niej młody Dombledore!!! No i wraca mój ulubiony z pierwszej części bohater. Ten uroczy grubasek xd

"Akcja filmu, do którego scenariusz napisała J.K. Rowling, rozpoczyna się w 1927 r., kilka miesięcy po tym, jak Newt pomógł zdemaskować i schwytać niesławnego czarnoksiężnika Gellerta Grindelwalda. Ten dotrzymał danego wcześniej słowa i uciekł w dramatycznych okolicznościach. Cały czas gromadzi nowych zwolenników swojej sprawy — wyniesienia czarodziejów ponad wszystkie niemagiczne istoty. Jedyną osobą będącą w stanie go powstrzymać jest czarodziej, którego niegdyś uważał za swojego najlepszego przyjaciela — Albus Dumbledore. Jednak Dumbledore nie obejdzie się bez pomocy swojego byłego ucznia Newta Scamandera, któremu już raz udało się pokrzyżować plany Grindelwaldowi. Przygoda ponownie splata losy Newta, Tiny, Queenie i Jacoba. Jednak misja ta będzie także sprawdzianem ich lojalności, kiedy będą stawiali czoła nowym zagrożeniom w coraz bardziej niebezpiecznym i podzielonym świecie czarodziejów."




3. Tomb Raider
Premiera:6 kwietnia 

Oczywiście główną bohaterkę gra kto inny i pewnie nie będzie to to samo co we wcześniejszych częściach. Nie tylko u mnie na liście się znalazł ten film, ale na filmwebie jest na liście numer 1 jako najbardziej oczekiwany film tego roku!




2. The NUN
Premiera: wrzesień

Oczywiście nie mogłam zapomnieć o mojej uliubionej zakonnicy!

"Ojciec Burke zostaje wysłany do Rzymu, aby zbadać przyczyny tajemniczej śmierci zakonnicy."





1. Truth or dare
(Prawda czy wyzwanie)

Jak obejrzałam zwiastun to już nie mogłam się doczekać!
Obejrzyjcie! Ich wyraz twarzy jest przerażający!

Premiera kwiecień 





To tyle na dzisiaj. dajcie znać na jakie wy filmy czekacie w tym roku?
Czy ta pogoda tez was dobija czy tylko mnie ?? 

Komentarze

  1. To zdecydowanie wpis idealny dla mojego meza bo ja nie ogladam wręcz żadnych filmów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ileż intrygujących pozycji ;) God's not dead: A light in darkness - muszę koniecznie obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem fanką Jurrasic Parku (jakkolwiek dziecinnie to brzmi :D ) i nie mogę się doczekać czerwca i nowego filmu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Irlandia Pólnocna- Coast Road i Carnfunnock

Filmowo-Serialowo- 3% /#3

Tattoo Jam Lublin 2018 - mój pierwszy raz na targach tatuażu.